پرنیاوحوریا







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





چیزی نمی تونم بگم

چیزی نمی تونم بگم    قراره از من بگذری

چیزی نگو می فهممت   بایدازاین خونه بری

چندسال ازامشب بگذره؟ تا من فراموشت کنم

تا با یه دریا تو خودم ،  خاموش خاموشت کنم

 تنهاییمو بعدازاین    با قلب کی قسمت کنم؟

 واسه فراموش کردنت   باید به چی عادت کنم؟

توبایدازمن رد بشی     من باید ازتوبگذرم

کاری نمیتونم کنم   باید بیفتی ازسرم

بعدازتوبایدباخودم   تنهای تنهاسرکنم

یک عمر باید بگذره ،  تا امشبو باور کنم

چند سال از امشب بگذره؟ ،  تا من فراموشت کنم

تا با یه دریا تو خودم ،  خاموش خاموشت کنم

چند سال از امشب بگذره؟ ،  با من یکی هم خونه شه


احساس امروزم به تو ،  تنها یه شب وارونه شه

 
چیزی نمی تونم بگم..



نظرات شما عزیزان:

وجيهه
ساعت7:37---4 ارديبهشت 1392
زيبا بود دوست من

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط اکبردرژند در 16:1 | |